پروژه رومنس حکیم

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس

اشتراک گزاری :

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس

اُ پارک

اُ پارک، حاصل تفکر و خلاقیت، دوستداران تفریحات شاد و هیجان انگیز است. تفریحاتی که همیشه پای ثابت دورهمی ها و روزهای خوش ما بوده است. این به مجموعه به عنوان بزرگترین پارک آب سرپوشیده ی خاورمیانه، در غرب تهران (ورودی پارک جنگلی چیتگر)، درشهریور ماه سال 1396 مورد بهره برداری قرار گرفت و با استفاده از مدرن ترین تجهیزات پارک های آبی دنیا، ساخت شرکت WHITE WATER کانادا، فضایی مطابق با بالاترین استانداردهای روز دنیا مناسبِ چهار فصل سال ایجاد کرد.

اُپارک با رعایت کلیه ی استانداردهای ملی و بین المللی توانسته است به یکی از بهترین و جذاب ترین قطب های تفریحی کشور تبدیل شده و با زیربنای 55000 متر مربعی و دارا بودن 14 سرسره ی رنگارنگ، دو جزیره مخصوص کودکان، جکوزی، مجموعه اِسپا، فیش اِسپا، فست فود، جوس بار، کافه، انواع بازی های هیجان انگیز لحظاتی خوش و خاطره انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. 

پروژه رومنس

پروژه رومنس در منطقه ۲۲ تهران، غرب دریاچه چیتگر، تقاطع اتوبان شهید همدانی و بلوار اردستانی اجرا و ساخته خواهد شد. موقعیت این پروژه از شرایط خوبی به لحاظ دسترسی به امکانات شهری و امکانات رفاهی برخوردار می باشد که در کنار اعتبار تعاونی سازنده، شرایط معقولی را برای سرمایه گذاری فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید : پروژه رومنس حکیم

تعاونی سازنده پروژه رومنس

پروژه رومنس توسط شرکت تعاونی توسعه مسکن همت ساخته میشود. این تعاونی یکی از سازنده های معتبر و  دارای رزومه قوی  در منطقه ۲۲ است که از نمونه کارهای قبلی آن میتوان به پروژه برلیان ۱ و ۲ ،پروژه پارسیا در شمال دریاچه چیتگر و… اشاره کرد.

این برجها از برجهای با کیفیت منطقه ۲۲ به حساب میآیند.

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس

امکانات پروژه رومنس

  • پارکینگ و انباری برای تمام واحدها.
  • سالن اجتماعات، کتابخانه، کافی شاپ، سالن ورزشی، سالن ماساژ، سونا و جکوزی، حمام ترکی، لالبی مجلل، فضای سبز.
  • سیستم سرمایش گرمایش مرکزی.
  • دوربین مدار بسته.
  • درب ضدسرقت.
  • آسانسور نفربر و باربر.
  • سیستم اعالم و اطفاء حریق.
  • سیستم BMS (هوشمند سازی آپارتمان)  شامل: سیستم سرمایش گرمایش هوشمند، سیستم روشنایی هوشمند، قطع و وصل هوشمند گاز، برق و آب اصلی ساختمان، سیستم صوتی تصویری هوشمند، کلید و پریز برق هوشمند، درب باز کن ورودی آپارتمان، آبیاری گل و گیاه داخل آپارتمان )تمامی آپشن ها به صورت هوشمند و به صورت کنترل از طریق اپ اختصاصی موبایل با قابلیت انجام سناریو نامحدود میباشند.
  • و …

ثبت نام پروژه رومنس

خریداران می توانند برای ورود به پروژه رومنس و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، خرید سهم و نحوه پرداختی ها با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس 1.2 کیلومتر و مدت زمان سفر 2 دقیقه میباشد.

فاصله اُ پارک از پروژه رومنس
فاصله اُ پارک از پروژه رومنس
Loader image

پروژه رومنس حکیم توسط شرکت تعاونی توسعه مسکن همت ساخته میشود. این تعاونی یکی از سازنده های معتبر و  دارای رزومه قوی  در منطقه ۲۲ است که از نمونه کارهای قبلی آن میتوان به پروژه برلیان ۱ و ۲ ،پروژه پارسیا در شمال دریاچه چیتگر و… اشاره کرد.

این برجها از برجهای با کیفیت منطقه ۲۲ به حساب میآیند.

خریداران می توانند برای ورود به پروژه رومنس حکیم و کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ثبت نام، خرید سهم و نحوه پرداختی ها با مشاوران ما تماس حاصل نمایند.

09120123400

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس با ما